Job 23 van 39


Report this listing

Solliciteren



Junior accountant - Lommel


Functie

Als boekhouder werk je nauw samen met je collega's en ben je een echte teamspeler. Je straalt positiviteit uit en bent bekend met Office, en ervaring met Navision is een bonus. Je blinkt uit in administratieve taken en bent uiterst nauwkeurig.

Je taken omvatten onder andere:

- Het verwerken van kostenfacturen

- Het voorbereiden van betalingen

- Het voorbereiden van de BTW-aangifte

- Het uitvoeren van financiële transacties

- Het boeken van bankafschriften

Bedrijfsprofiel:

Werken bij onze klant is meer dan een job. Je wordt deel van een grote familie die samen wilt evolueren en groeien. Bij hen schijnt de zon elke dag. Als familiebedrijf vinden ze het zeer belangrijk dat iedereen die bij ons binnenkomt de familiale sfeer proeft. Ze inspireren en ontzorgen hun klanten dankzij hun uitgebreid aanbod en onze hoge servicegraad. Ze maken het verschil door horeca en bedrijven een 7/7 service te bieden met een zeer uitgebreid assortiment. Evolueren en innoveren zijn binnen het bedrijf twee pijlers waar ze hard op inzetten.

Jouw profiel

- Je hebt voldoende maturiteit en betrouwbaarheid.

- Je toont een sterke teamgeest, met motivatie en stiptheid als kenmerken.

- Je neemt verantwoordelijkheid en werkt gestructureerd, in staat hoofd- en bijzaken te onderscheiden.

- Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie.

- Een competitief loon - Een vast contract na een positieve interim-periode van 6 maanden - Maaltijdcheques - Een toekomst op lange termijn: bij onze klant blijf je graag werken - Doorgedreven interne opleiding

  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
    De loonberekening voorbereiden
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken

Aanbod

- Een competitief loon

- Een vast contract na een positieve interim-periode van 6 maanden

- Maaltijdcheques

- Een toekomst op lange termijn: bij onze klant blijf je graag werken

- Doorgedreven interne opleiding

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht